Twitter

Selasa, 13 Julai 2010

Hari Keluarga

Minggu ni boleh kate semua anak Negeri Sembilan kat bumi Mesir ni sibuk bersama menjayakan hari keluarga.Masing-masing bersemangat memperjuangkan team@pasukan masing-masing.Banyak aturcara disusun.Mudah-mudahan Allah memandang dengan pandangan redha dan menurunkan rahmat atas segala usaha murni ini.Aku tersenarai bersama kumpulan "poghut", cam polik yo bunyi eh kan.Ha kalau bahasa baku eh perut.Nama-nama kumpulan tahun ni diambil daripada struktur organisasi adat di Negeri Sembilan.Mungkin yang bukan dari Negeri Sembilan kurang tahu tentang itu sebab aku pun tak berape tahu.huhu.Aku pun nak ucap syukran jazilan kat penganjur sebab sudi beri aku yang dhoif ni peluang untuk sampaikan tazkirah.Hari keluarga tahun lepas Alhamdulillah aku dapat beri sumbangan kejayaan pade team aku, menang dalam who wants to be a daie.Tapi rase tahun ni bagi kawan-kawan yang lain lah masuk pulak kut.InsyaAllah sume hebat-hebat.ok ni saje bicare ringkas tentang family day anak-anak Negeri Sembilan tahun ni.Barakallahufikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...